Сравнение на марки неживачни термометри - отзиви

Редакция: на края на статията е описана система, с която някои хора са се сдобили с живачни термометри.

Източник: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=410640
Тук ще предам синтезирана информацията за добрите и лишите термометри от бгмама, както и други наблюдения.

BROWN

*Аз ползвам термометър на Brown за мерене в ухото. по принцип наистина трябва да се приспадне около 0.5 градус, но понеже на малкия каналчетата са тесни, той не може да влезе толкова навътре както в ухото на възрастен и отчита сравнително реалната температура - сравнявала съм с обикновен термометър какво показва. нашата педиатърка има за мерене на челото и мисля, че е много удачен за бебенцата и отчита вярно.
* Имам термометър за ухото на Браун вече 5г и съм много доволна. За проба съм мерила на детето темп с обикновен термометър, а после с този за ухото има минимална разлика в температурата.
* Ние ползваме електронен, с опция да се мери в ушето и на челото, на Браун е. Доволна съм от него, мери за секунди и е точен. Струва ми се малко несериозно твърдението,че единствено живачните термометри мерят точно. Ако беше така защо в болшинството детски болнични заведения се позват именно дигитални термометри за измерване на т.в ухото.
* Браун ползвам и съм много доволна. Мери до 2рата секунда.
* Купихме Braun ThermoScan за ухо - ами супер неточен е - в рамките на 1 минута дава разлики до градус и половина-два.  Да не говорим, че редовно изкарва, че имам температура 35 градуса, а уж в собственото си ухо меря точно както трябва.  При бебето вече са ти казали, то мърда, става само докато спи и пак не е надежден резултатът. Изобщо не си струва инвестицията - 50 ЕУР - можех да ги употребя за нещо много по-полезно.
* az pak sym mnogo dovolna ,i moq e na Braun ,za tezi koito ne sa dovolni dali merite pravilno ?
* Аз също имам Браун за ухо. Моят също не е от България- донесоха ми го от Щатите. Наистина е много удобен. Преди месец малката беше болна и 24 часа поддържаше 39-40 градуса и много лесно й мерех температурата, докато спеше до мен. Някой път дори не се налагаше да я будя. Само трябва да хванеш "чалъма" на мерене.  При тези марки, които си дала, аз бих избрала Омрон. И все пак винаги имай едно наум, че това все пак е техника и особено при дигиталните вероятността за грешка е голяма. Всичко е въпрос на късмет за мен, не до марка.

CITIZEN

* имам на citizen /не съм сигурна дали така се пише/ не съм доволна, не мери точно
* Когато беше по-малък ползвахме електронен термометър във формата на биберон. Сега имаме пак електронен на Citizen, японски е. Но честно казано сега, когато ми се налага да меря Т, използвам живачен

Термометри от DealExtreme

Някакъв електронен термометър от DealExtreme - измерванията варираха с разлика от повече от половин градус + бяха около градус и половина под истинските. Отиде в кофата.

Джордани

* Не съм доволна. Мисля, че е Джордани, ако не се лъжа.

Gerather

* купих си Geratherm Duotemp  за чело и ухо,понеже прочетох само добри отзиви  за него,но май нещо,като се водя по описанието,не отчита точни резултати.та молбата  ми е-ако има някоя мама,която го ползва и е схванала тънкостите му,да сподели? -като премеря в ухото ми дава,че имам Т-37,1-37,4,а аз в действителност нямам(с живачен-35,6), -на челото пеше,че се мери над лявата вежда,местейки към лявото слепоочие,преминавайки на режим чело-отчита същите стойности като в ухото -единствено в средата на челото ми мери 35,6,т.е.колкото живачния,но ако там е точна,защо пишат,че се мери в ляво? къде точно да меря,за да е точен и колко секунди? и въобще-сигурна съм,че има подробности,които не знам
* Geratherm Classic "Made in Germany" - със галий. Около 1 градус отклонение, ама не мога да му хвана цаката. Силно не го препоръчвам.

Lumiscope

* Имам дигитален на Лумископ - много неточен, показва все 34-35 градуса. Биберон-термометър на Филипс - същият боклук. Дигитален Омрон - много точен и бърз. Няколко живачни - най-точни.Запасих се с тях още като разбрах,че ще спират да ги продават.
* Меря температурата с дигитален термометър на Lumiscope. Отчита като живачния.
* Моя е на Лумископ , точен е и съм доволна.
* Lumiscope >> Мда,същия имам.Много неточен... моят поне.Не вярвам детето ми да е с Т 35 градуса...
* Аз използвам от години електронен термометър на Lumiscope. Доволна съм.
* И аз меря температурата с дигитален термометър на Lumiscope. Отчита като живачния. Сигурна съм, защото съм сравнявала

MicroLife

* Аз напоследък си купих на microlife такъв който мери за 10 секунди,но установих че не е вярно това което отчита.Доволна съм от термометъра на Омрон.Мерим за около 1,5 мин. под мишницата.
* Имам на Омрон електронен (около 7 лв беше) - до сега повече от 36 С не ми е показал. Може би трябва да го пробвам под езика. Купихме за бебо електронен с ухо - Microlife - около 70 лв беше. Много е точен - сравнявах го десетина пъти с живачния, но е много специфичен. Лазерчето трябва да е насочено точно към тъпанчевата мембрана, иначе измерва Т на околните тъкани, а тя е по-ниска. Въпрос на тренинг е да се свикне с него. Аз след доста тренировки успях и вече съм сигурна, че отчита правилната Т
* ние сме с този http://www.microlife.bg/products/fever/1second/products/?id=77 и сме много доволни
* като търсих термометър ми препоръчаха такъв за чело. Бил по хубав от тези за ухо. На Микролайф е. Само дето изобщо не мери вярно и хич не съм доволна. Дава страхотно отклонение. Примерно детето е с 38 градуса, а той показва 36.4. Само си дадох парите. Сега не ми се иска да давам пак луди пари за такъв за ухо. Оставам си на един по дъртичък, пак електронен.

Normalglas

Therm. Normalglas Max. 1/10°C, "Сделано в России" - предполагам някъде към 1 градус отклонение надолу :(

OMRON

*Плзвам дигитален на Омрон.Довална съм.
*Имам дигитален на Лумископ - много неточен,показва все 34-35 градуса. Биберон-термометър на Филипс - същият боклук. Дигитален Омрон - много точен и бърз. Няколко живачни - най-точни.Запасих се с тях още като разбрах,че ще спират да ги продават.
*Аз напоследък си купих на microlife такъв който мери за 10 секунди,но установих че не е вярно това което отчита.Доволна съм от термометъра на Омрон.Мерим за около 1,5 мин. под мишницата.
*Плзвам дигитален на Омрон.Довална съм. >> Аз също.Спира да отчита след около минута със звуков сигнал.
* Имам един живачен, един електронен на Омрон и един немски с галиум.Правила съм няколко измервания за сравнения, направо ме заболя устата накрая. Резултатите са следните: при мерене под езика всичките дават един резултат /разлика една десета от градуса/; при мерене под мишницата всичките дават отклонение /3-4 десети в сравнение с резултатите от измерването под езика/, като най- голяма е разликата на електронния /7 десети/. Изводи: с добър електронен термометър може да се измерва точно под езика, за измервания под мишницата е по- добре да се ползват живачен или от по- новите с галиум. Последните два, обаче, измерват доста по- бавно /4-5 мин./.
* Ползваме на Omron и съм доволна
* Имам на Омрон електронен (около 7 лв беше) - до сега повече от 36 С не ми е показал. Може би трябва да го пробвам под езика. купихме за бебо електронен с ухо - Microlife - около 70 лв беше. Много е точен - сравнявах го десетина пъти с живачния, но е много специфичен. Лазерчето трябва да е насочено точно към тъпанчевата мембрана, иначе измерва Т на околните тъкани, а тя е по-ниска. Въпрос на тренинг е да се свикне с него. Аз след доста тренировки успях и вече съм сигурна, че отчита правилната Т
* имам поне 5 термометри и нито един не мери както живачните, даже имам и ушен  на omron и никога не е мерил точно  много се различават стойностите от живачния, а струва 90 лв. Аз счупих последния останал живачен и сега не ми се мисли.
* И аз имам на Омрон. Също съм много доволна от него. Има два режима за измерване на температурата: бърз - за 2 секунди и по-бавен за 10 секунди (на този режим никога не дава отклонения).
* Моят дигитален Омрон щъка по скала от 36 до 38 където му падне-разочаровах се от него много. Винаги сравнявам с живачният и никога не съвпадат.
* Моят е Omron и нямам забележки ,нито оплаквания.
* Предпочитам добрите стари живачни термометри. Ползвала съм дигитален на Омрон, но не останах доволна.
* И моя е Omron и съм доволна! Меря температурата под мишницата

THERMOVAL

Аз ползвам дигитален термометър THERMOVAL и съм много доволна-12 лв. струва. Помни и последната измерена температура. Но от тези с мек накрайник не съм доволна-много бързо им се пречупват кабелчетата.


Аз имам електронен Елит и съм доволна от него, като премери Т изпищява, помни и последната измерена Т 

Благодаря на всички за мненията.Имаме един живачен (бяха два преди),но искам да съм подготвена в случай,че този се повреди-ползваме го доста често,за съжаление.Поръчах този  http://shop.danet.bg/product_info.php?cPath=91_81&products_id=1888 СанФарм ,едва сега видях отзивите долу и зле ми стана

ЧИКО

* Засичала съм електронния на Чико и резултатите на живачен, и няма почти никакво разминаване.
* Аз взех електронния термометър на Чико. Прави ми впечатление, че показва 35 и нещо градуса  Май не е никак достоверен.
* Ползвам дигитален на Чико (20 лв) и съм доволна. Не прави засечки и мери вярно. Слава богу, не ни се налага да го използваме често


Интересно:
* Аз имам с меркурий (мисля,4е така беше),на принципа на жива4ния. >> МЕРКУРО е название на ЖИВАКА. Така че имаш живачен термометър

Живачни термометри

Слуховете говорят, че може да се купи живачен термометър от китайските сайтове. Цената варирала спрямо кличеството термометри. Един брой заедно с доставка излизал 10 лв, докато 5 броя са с цена около 20 лв.  Проблем бил в дългово време на доставка - месец, до месец и половина. Сайт продаващ такива термометри е например aliexpress.com

Comments

  1. Най-добрият възможен термометър на пазара не самото в България а и създаден изобщо е Български. Казва се MyKi Care. Изключителното предимство му е това, че той измерва температурата с през цялото време докато детето е болно. Точноста му е 0.01 градуса и в случай на нужда изпраща аларма направо на телефона на родителя, дори той да не се намира в къщи (примерно детето се гледа от бабата). Аз лично го ползвам от месец Април и вярайте ми няма нещо толкова полезно което някога да съм купувал.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Аптеки в София приготвящи лекарства по рецепти

Полигони в София

Активиране на българска фонетична клавиатура при Android телефони