Басейн "При Жоро"

    Сутринта отивам в кухнята и какво да видя - всичко до хола е във вода. Тъкмо да почна да каня приятели в басейна и се появява комшията от долу – било му протекло. Изневиделица изскача още един комшия и двамата почват да гребат с лопати водата ми и да я изхвърлят от апартамента ми към стълбището.
    Картинката веднага ми се изясни – вземат водата ми, за да си направят и те басейн! Колко завистливи сме българите! Мислех да им кажа, че това е кражба, но тогава нещата си отиваха към бой. Не че ме достраша, че те бяха двама, а аз – сам. Притесних се, че срещу моите ръкопашни умения ще се изправят двама тежко въоръжени мъже (с лопати).
    Докато осмислях случващото се, мисълта за моя <Басейн „При Жоро“> почна бавно да се изпарява...
  „Ех, такива сме си ние българите, един да тръгне да преуспява и другите веднага почват да го дърпат към дъното… на басейна“

Март 2016

Comments

Popular posts from this blog

Аптеки в София приготвящи лекарства по рецепти

Полигони в София

Активиране на българска фонетична клавиатура при Android телефони